وقتی اصلا نیست؛وقتی از هر هزار تا پیام دو تا رو جواب میده وقتی با هزار بار گفتنم باز کار خودش رو انجاممیده،وقتی از صب جواب زنگ و پیام نمیده و شب ک میشه خاموش میشه،من شک میکنم.شک به دوست داشتنش به این شب های تنهایی...
یهو توی یه وبلاگ یه کامنت از سال ۹۴ خوندم در مورد اینکه خوابش رو دیده بودم و خیلی خواب خوبی بود ولی چ فایده داش ک فقط خواب بود...یاد تموم وقتایی افتادم ک چقدر دیوانه وار بهش یه حس متفاوت داشتم...از ای شب های تنهایی...